Aktualności

Stoisko targowe — czym się kierować przy jego wyborze?

Uczestnictwo w targach, bądź konferencjach branżowych pozwala na pozyskanie nowych klientów i nawiązanie kontaktów biznesowych. Dla wielu firm takie eventy stanowią jedną z najważniejszych metod promocyjnych marki. Z tego powodu niezwykle istotne jest, aby dobrze wybrać stoisko targowe, dzięki któremu nasza oferta dotrze do większego grona odbiorców. Czym kierować się przy jego wyborze? Podpowiadamy. 

Rodzaj stoiska targowego

Do wyboru mamy kilka rodzajów stoisk targowych. Do najprostszych zalicza się ścianki reklamowe. Są to najczęściej banery PCV, roll-upy, bądź tekstylia na stelażu. Wśród ich zalet można wymienić dużą mobilność, jednak rozwiązanie to jest mało efektowne i w związku z tym goście wydarzenia mogą nie zauważyć naszej marki na tle bardziej oryginalnych stanowisk konkurencji.

Kolejnym rodzajem stoisk targowych są te wykonane z modułowych elementów. To rozwiązanie jest chętnie wybierane zwłaszcza przez firmy dysponujące niewielkim budżetem reklamowym, ponieważ możliwe jest wynajęcie takich konstrukcji i dopasowanie ich do indywidualnych potrzeb.

Trzecią, najbardziej efektowną lecz też kosztowną opcją jest zamówienie w profesjonalnej firmie zajmującej się zabudową targową projektu i budowy indywidualnego stoiska. Na to rozwiązanie najczęściej decydują się firmy, dla których udział w eventach branżowych stanowi istotny element działań promocyjnych. Taka konstrukcja może mieć dowolny kształt i wielkość, dzięki czemu możliwe jest zrealizowanie nawet najbardziej oryginalnej wizji przedsiębiorcy. Jeżeli szukasz stoisk targowych, odwiedź stronę internetową.

Wielkość i wyposażenie stoiska targowego

Wybierając stoisko targowe, warto zastanowić się nad jego wielkością. Powinna być uzależniona przede wszystkim od przestrzeni wystawienniczej, którą otrzymaliśmy od organizatora, a także tego, na ile stref chcemy je podzielić i ile osób będzie reprezentowało naszą firmę. Wyposażenie najlepiej dopasować do sposobu, w jaki chcemy wyeksponować naszą ofertę.

Jeżeli nasza firma wytwarza produkty fizyczne, należy je umieścić w podświetlanych gablotach lub też na standach. Ciekawym uzupełnieniem stanowiska są elementy takie jak telewizory i tablety, na których można wyświetlać materiały promocyjne firmy, bądź też krótkie filmiki z produkcji towarów, bądź wykonanych przez nas realizacji. Aby więcej klientów podeszło do stoiska, warto umieścić w nim stoliki kawowe, ekspres i drobny poczęstunek, a także siedziska w strefie relaksu.

 

Similar Posts

Dodaj komentarz